Общо показвания

понеделник, 21 март 2011 г.

Мотоциклетистите с аптечка и пожарогасител-Майтап Уили

Аз не съм привърженик на мотоциклетистите и си признавам,че и мен са ме дразнили,но такава гавра с тях не бих направил.Все пак и те са хора-въпреки че имат склонност към самоубийство.Просто твърде бързо карат,а за пътищата в България,това е равносилно на опит за самоубийство.
Да им се иска пожарогасител и аптечка.....?!!!
И къде ще ги държат?
Предполагам,там където слънцето не ги огрява...
Както е тръгнало, ще им поискат  колани и детско столче на задната седалка.
Как не са се сетили умниците от комисията на Алекси Кесяков.Така де, да бъдат вързани като всички останали..а автомобилистите да се готвят вече да карат с каски, а по-нататък със астронавтски скафандри или рицарски доспехи-по избор.Та като се ударят,да изглеждат "досущ като живи"...
И да не обръщат никакво внимание на ужасните пътища,лошо научените шофьори и идиотската маркировка-където въобще е останала.А да, и обилното количество легнали полицаи-щото дупките по пътищата не стигат.
А единственото което трябва да се иска от притежателите на мотоциклети е проверка на децибелите за шум.Защото голяма част от тях вдигат шум като ниско летящ изтребител.Просто си махат шумозаглушителите-за кеф.
Естествено и да бъдат технически изправни.
Другото е просто глупост.

1 коментар:

  1. Това е малко като пародия ако се замислим, много ми е чудно и на мен къде ще ги сложат както и вие пишете...." Просто твърде бързо карат,а за пътищата в България,това е равносилно на опит за самоубийство.Да им се иска пожарогасител и аптечка.....?!!!И къде ще ги държат?Предполагам,там където слънцето не ги огрява..." най вероятно ще трябва да си ги гушнат от пред или да сложат една огромна раница и така да карат. Наистина има нужда от пожарогасител но на мотор няма как да се сложи, такъв е модела, едно ме е яд като ги гледам как карат и то през женя когато има пълно движение без дори каска да са сложили.

    ОтговорИзтриване