Общо показвания

вторник, 19 юли 2011 г.

Благодаря!

Искам да благодаря на личностите написали коментари на мойте мнения.
Даже и негативни,те ме радват защото само в спора се ражда истината.Естествено ако се ползват факти и аргументи,а не емоций.Но аз уважавам техните мнения,въпреки че не съм съгласен с тях.
Винаги когато съм бил под въздействие на силно емоционално състояние съм взимал неправилни решения.
Да,вярно е че комунистите имат огромна вина за състоянието в което сме сега.
Но ние какво направихме за да не е така?А тъй наречените "десни"?
Продадоха Нефтохим на руснаците, и сега си имаме скъп бензин.Направиха частни,но чужди монополи и сега се чудим защо всичко е с монополна цена. Оставиха бившите офицери от ДС да работят за КГБ , турските служби, и криминалните структури.И се чудим защо сме мафиотска държава.
И почнахме да си играем на демокрация.На бананова демокрация.И все още сме си бананова демокрация,нещо повече, близо сме до анархия.
Не можем още 100 години да говорим за комунисти и тяхната вина.Трябваше да УСПЕЕМ до сега да елиминираме въздействието им върху обществото.Иначе ще се въртим в кръг до безкрай...
Като показвам слабостите на ЕС,въобще не означава,че искам СИВ.Искам просто да си защитаваме интересите по-добре в ЕС,както го правят другите държави.
Не ми е приятно,че нашатаа "специализация" в ЕС да бъде "селско стопанство и туризъм".
Извинявайте,но не виждам просперираща държава в света със основни браншове селско стопанство и туризъм.Факта със случващото се в Гърция,Испания,Португалия го доказва.
В същото време Швейцария и Норвегия,без да са членове на ЕС са малко по-добре,а?
Може и да греша,но не искам ЕС да ни помага да израстнем като фермери или хотелиери само.А отпусканите средства за сега са само по такива програми.
Май и за това все повече млади хора емигрират.
И повярвайте ми условията никак, ама никак не са чак толково благоприятни...колкото ги описвот българските и европейските чиновници.Просто пречките са повече от ползите.
И нищо не се вижда за в близко бъдеще,за мое съжаление.
За това вече съм от "марсианците"..:)!

Няма коментари:

Публикуване на коментар